Hlavové složení 28,6mm, semi-integrované Al 28,6/4
Semiintegrované hlavové složení určené pro rámy s rovnou hlavovou trubkou.
Sada neobsahuje ježka a víčko HS.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Hlavové složení |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 0.085 kg |
Barva: | Černá |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
O značce FORCE
Od mikroobchůdku ve Zlíně o rozměrech 5 x 7 metrů přes moderní sklady v Otrokovicích až po sponzoring profesionálního týmu ve World Tour. Rodinná firma KCK Cyklosport-Mode s.r.o. Dalibora Kmenty vděčí za svůj úspěch a probojování se mezi elitu na poli cyklistického vybavení i stabilnímu a podporujícímu zázemí ve Zlíně.
Vsadit na jednu kartu se občas nevyplácí, ale rozhodnout se pro vlastní značku cyklistického vybavení bylo trefou do černého. Však kdo by dnes na Zlínsku neznal cyklistické vybavení značky FORCE, které v posledních letech dobývá i cyklistický svět na elitních závodech World Tour.
Z malého obchůdku na výsluní
Společnost KCK Cyklosport-Mode s.r.o. byla založena v roce 1991 zlínským podnikatelem a vášnivým cyklistou Daliborem Kmentou a jeho dvěma kamarády. Všichni se v mládí aktivně věnovali cyklistice a snili o prosazení mezi elitu. A když profesionální plány ztroskotaly, zaměřili svou pozornost na otevření obchodu s cyklistickými potřebami. Název firmy KCK tak vznikl od počátečních písmen příjmení zakladatelů a již brzy po otevření začali jako jedni z prvních nabízet v České republice výrobky předních světových značek.
Od roku 1995 stojí v čele společnosti Dalibor Kmenta, který po vystoupení dvou dalších společníků z firmy přebral otěže řízení společnosti na svá bedra. Z původního malého obchodu se mu podařilo vybudovat firmu s tržbami v řádu stovek milionů korun ročně. Významný vliv na to mělo hlavně rozhodnutí vsadit na vlastní značku cyklistického sortimentu FORCE. „Řekl jsem si, proč bych měl jen někomu sloužit, když se do toho můžu pustit sám a naopak přesvědčovat ostatní prodejce, ať prodávají naši značku“ říká Dalibor Kmenta, jednatel společnosti.
FORCE dobývá World Tour
Významným rokem pro vstup značky FORCE do světa velké cyklistiky byl rok 2019, kdy se podařilo navázat spolupráci se zástupci francouzského týmu B&B Hotels – Vital Concept. I když jako druhodivizní stáj neměla, na rozdíl od týmu z elitní kategorie, účast na World Tour jistou, podařil se malý zázrak, a v lednu 2020 byl tým nominován na start největšího a nejslavnějšího etapového závodu, Tour de France 2020.
„10. září 2020 byla na programu nejdelší etapa a druhý do cíle dojel zkušený domácí jezdce Pierre Rolland z týmu B&B Hotels - Vitals Concept. Pro francouzskou stáj, která na Tour de France startovala poprvé, znamenalo druhé místo v etapě dosud největší úspěch, který zviditelnil i nás, díky brýlím a helmám FORCE,“ dokládá význam této události na podporu zlínské značky FORCE Kmenta.
Dosud největším vrcholem pro značku FORCE představuje navázání spolupráce s belgickým World Tour týmem Intermarché -Wanty -Gobert, který devět dnů vládl loni španělské Vueltě. I letošní rok přinesl již řadu úspěchu a zviditelnění pro zlínskou značku FORCE. Po Janu Hirtovi a jeho úspěchu v Ománu stála značka FORCE u zrodu dalších velkých vítězství. Na slavné jarní klasice Gent-Wevelgem to v březnu cinklo teprve 21letému jezdci Biniamu Girmayovi z Eritrey a v dubnu norskému závodníkovi Alexandrovi Kristoffovi v belgickém Scheldeprijs.
FORCE pro všechny
Pod značkou Force dodává zlínská společnost do obchodu všechny cyklistické potřeby – od oblečení, přileb, přes tretry, osvětlení, pláště, nářadí, počítače, brašny, maziva a mycí prostředky, kosmetiku či dokonce zapletená kola. Produkty jsou nejčastěji vyráběny v Asii, dále v Itálii, Polsku či přímo v České republice jako v případě kosmetiky.
„My máme dnes například kolem dvaceti dodavatelů na textil a za ty roky spolupráce už jsme si vytipovali, kdo je dobrý na kraťasy, kdo nám ušije lepší dresy do dražší kolekce, a kdo zase třeba bundy nebo rukavice. Není to tedy o tom, že by celou kolekci šila jedna firma, protože s něčím jsme zkrátka spokojeni víc a s něčím méně, takže proto ten počet, celkově máme přes 120 dodavatelů pro FORCE,“ vysvětluje složitost výrobního procesu značky FORCE Ing. Andrea Mrázek Kmentová, současná generální ředitelka společnosti, která se už více než 10 let se stará spolu se svým tatínkem o chod společnosti, ale navrhuje i některé dámské oblečení například.
A neplatí to jen pro dodavatele textilu. I v případě dalších komponentů například pro světla či na výrobu brašen se vybírají osvědčení dodavatelé podle kvality a spolehlivosti. Část produktů v nejvyšší kvalitě je dokonce vyráběna přímo v České republice, kde probíhá kompletní vývoj od výkresu až po finální výrobek.
Značka FORCE se postupně začala dostávat do širšího povědomí nejen na Zlínsku, ale také ve zbytku České republiky, kde stabilně drží 40–50 % domácího trhu. Mezi nejsilnější zahraniční partnery s největším odběrem FORCE patří Dánsko, dále Španělska, Portugalsko a Itálie. Více jak čtyři roky funguje skvěle spolupráce a prodej FORCE zboží na japonském trhu.
Značka FORCE už tak dávno není ekvivalentem jen pro levné a dostupné produkty, ale během posledních let, a hlavně díky účastí na silničních cyklistických závodech nejvyšší úrovně World Tour, se vyšvihla do pozice značky, která je schopna obléknout od hlavy k patě i toho nejnáročnějšího zákazníka. “Základem pro nás nejsou profíci, ale nároční hobby cyklisté, kteří chtějí vysokou kvalitu srovnatelnou se světovými značkami, ale pořád za rozumnou cenu. I když i naše produkty vozí World Tour tým a řada profesionálů. Výsledkem nakonec bude to, že si náš zákazník může koupit top produkt, nebo naopak cenově dostupné zboží a každý si v široké škále bude moct vybrat,“ dodává Kmentová.
„Každopádně toho máme ještě hodně v rukávu a naši zákazníci se určitě mají na co těšit! Buďte FORCE.“ Ukončuje rozhovor Andrea Mrázek Kmentová.
Jsme s vámi již přes 30 let!